Освіта в часи пандемії. Як змінюється ліцей Educator?

З початком карантину світова спільнота пережила кризу доступу до освіти, яка вражає своїми масштабами. 94%, а це 1,6 мільярда учнів із 190 країн світу, тимчасово не мали можливості відвідувати заклади освіти. Відповідно до даних звіту ООН про стан освіти у світі в багатьох країнах, через епідеміологічну ситуацію школи й досі не відчинилися, а результативність дистанційки в світовому масштабі ще варто досліджувати. З моменту початку карантину минуло півтора роки. Яким був цей рік для ліцеїстів та команди Educator?

У березні 2020 року під час першого локдауна наша команда за один день перейшла  в онлайн. Скажу відверто, ми були схвильовані. В школі діти мають дуже багато уваги та підтримки від вчителів і тьюторів, дистанційка  — це випробування дітей на самостійність, відповідальність та самомотивацію. 

Ми проводили живі уроки в zoom, збиралися після обіду на неформальне спілкування і чекали коли вже можна буде зустрітися вживу. З усіма викликами наші учні впоралися дуже достойно, а команда отримала багато схвальних відгуків від батьків.

“Ваша дистанційка організована чудово, повірте! У мене п’ятеро дітей і всі в різних школах. Я маю з чим порівняти.”

За час весняного локдауну ми встигли провести батл-бізнес ідей, де навчили підлітків шукати ідеї для власного стартапу. В рамках роботи з розвитку міжнародних партнерств проводили спільні уроки англійської мови для наших учнів та учнів школи Da Vinci School Prague (Чехія). Виступили партнерами міжнародного форуму для батьків “Семья и Я”, на якому організували панель для підлітків, а учениці ліцею взяли участь у якості спікерок на всеукраїнській конференції підлітків “Завтра”. 

Знали б ви, які ми були щасливі повернутися  на живе навчання у вересні! Вихід з дистанційки приніс нам багато цікавого. Так, ліцеїсти стали більш самостійними, це відкрило більше можливостей для персоналізації навчання, а на зміну самопідготовці після обіду прийшов формат коворкінгу. В ліцеї стало значно більше клубів за інтересами, що посилило роль школи в розвитку комунікативних та лідерських здібностей. Ми почали активніше використовувати можливості змішаного навчання. Зокрема Educator отримав статус Cambridge English Exam Preparation Centre, а також став партнером канадської школи Ontario Secondary School, що дає можливість нашим учням додатково проходити курсі на базі школи-партнера та отримувати канадський атестат.

“Ценю Educator за то, что вы видите в детях потенциал и помогаете нам, родителям, его увидеть тоже. С вами я узнаю своих детей с другой, неведомой и невидимой мне стороны. Вы идете этот путь с нами, не сдаетесь, помогаете нам держать в фокусе большую цель — сделать ребенка самостоятельным, поддержать его мечту.”

Єдине за чим ліцейна родина дуже сумувала у першому семестрі — живі зустрічі з запрошеними гостями, де дорослі ділилися своїм досвідом. Лише ближче до січня ми змогли не просто відновити цю ініціативу в форматі вебінарів, а й відчувати себе громадянами світу, адже вони стали міжнародними. Учні та батьки зустрічалися з науковцями, програмістами, громадськими діячами та освітніми експертами, що мешкають в Україні, США, Швеції, Канаді, Німеччині, Австрії. 

А ще ми настільки скучили за спільною роботою, що проєктний семестр цього року, як ракета. На проєктному дні  учні представили 40 проєктів, реалізованих власноруч. Це рекордна кількість для нашого ліцею! Детальніше про цьогорічні досягнення наших учнів можна прочитати у матеріалі. 

Які ключові зміни на нас чекають в наступному навчальному році?

  1. Запускаємо новий формат індивідуального супроводу  учнів. З вересня замість тьюторської підтримки з ліцеїстами будуть працювати learning successful coach. Це допоможе вивести на новий рівень персоналізацію навчання та роботу з персональними освітніми траєкторіями, ефективніше розвивати когнітивні навички та зробити профорієнтування більш системним.
  2. Посилюємо співпрацю із закордонними школами та громадськими організаціями в рамках роботи з розвитку міжнародних партнерств. Вже у вересні чекаємо в ліцеї на волонтерів AIESEC в рамках проєкту “World without borders”, що реалізується за підтримки ООН.
  3. Посилюємо STEM-напрямок в молодшій школі та ліцеї. Використання технологій, дизайн та програмування входять до ТОП-10 навичок 2025 року за версією WEF. Також свою роботу розпочне науковий відділ — майданчик, де захоплені наукою ліцеїсти можуть виконувати дослідницькі роботи з природничих дисциплін.
  4. Започатковуємо батьківський клуб, адже немає кращого інструменту для розвитку дитини, ніж споглядання щасливих, успішних та зацікавлених життям батьків.
  5. Філія на Осокорках переїжджає у просторе приміщення з власним двором та спортивним майданчиком. Як ми і мріяли! 

До зустрічі у вересні! 

Владислава Бандурко, засновниця Educator

Підписатися