Дайджест перемог ліцею Educator

На дворі липень і саме час підбивати підсумки навчального року. Яким був цей рік для команди Educator?

  1. Команда реалізувала якісне дистанційне навчання і отримала багато схвальних відгуків від батьків щодо якості навчального та виховного процесу на карантині.
  2. До ліцейської родини долучилися наймолодші учні, адже на базі ліцею почала працювати молодша школа.
  3. Ліцей став партнером канадської школи Ontario Secondary School, що дає можливість нашим учням додатково проходити курсі на базі школи-партнера та отримувати канадський атестат.
  4. Educator отримав статус Cambridge English Exam Preparation Centre.
  5. Ліцей став партнерами  AIESEC в рамках проєкту “World without bords”, що реалізується за підтримки ООН.
  6. Викладачки біології та математики ліцею долучилися у якості авторів уроків до розробки платформи Всеукраїнська школа онлайн; а також є експертами проєктів “Бери й роби” та iLeanr, що реалізуються ГС “Освіторія”.
  7. Засновниця ліцею Владислава Бандурко увійшла до ТОП-50 кращих вчителів країни Global Teacher Prize Ukraine 2020.
  8. Разом з батьками започаткували онлайн-клуб і регулярно проводимо вебінари з фахівцями у сфері психології та профорієнтації.
  9. Ліцей увійшов до Асоціації приватних навчальних закладів України.
  10. Ми стали партнерами міжнародного форуму для батьків «Семья и Я», на якому організували освітню програму для підлітків.

Це лише частина маленьких перемог нашої команди. Безумовно, найважливішими нашими досягненнями є результати та досвід учнів.

Хендрикс Джими вважав, що не важливо скільки тобі років, важливо лише те, скільки доріг ти пройшов. І ми з ним повністю згодні! 

Які дороги в пошуках досвіду пройшли учні ліцею Educator у цьому навчальному році?

  1. Учні 11 та 9 класів склали міжнародні іспити з англійської мови. За результатами IELTS наші випускники (11 клас) отримали 7.0-8.0 балів. За результатами РЕТ 85% учнів 9 класу підтвердили рівень В1.
  2. Проєкт українознавчих експедицій «Україною гуртом» пройшов у другий тур грантової програми від Українського культурного фонду. Чекаємо оголошення результатів конкурсу.
  3. Шкільний парламент продовжує шукати можливості для будівництва скверу на Осокорках і цього року подав на Громадський бюджет 5 проєктів.
  4. Триває робота над проєктом «Окупація очима підлітків», в рамках якого наші учні збирають свідчення дітей-очевидців окупаціїї Донбасу та Криму. За результатами буде видано збірку спогадів очевидців. 
  5. Ліцеїстки Лідія Комаровська, Ксенія Бондар та Даша Вовкотруб посіли призові місця на міському етапі конкурсу-захисту МАН з хімії та української мови.
  6. Ліцеїсти брали участь в інтерактивах міжнародного заходу “Global Money Week 2021”.
  7. П’ятеро ліцеїстів стали студентами нашого партнера канадської школи Ontario Secondary School та навчаються паралельно за українською і канадською програмами.
  8. За ініціативи ліцею започатковано наукові онлайн-турніри та історичні дебати. За рік ми зіграли понад 10 ігор і вже маємо круту турнірну тусовку разом з приватними школами «Афіни», «Індеверсал», «Ace school» та «Тріумф». 
  9. Проєктний семестр цього року несеться, як ракета. Незабаром на проєктному дні  учні представлять 32 проєкти, реалізованих власноруч. Це рекордна кількість для нашого ліцею!
  10.  Карантин стирає кордони і цього року зустрічі ліцеїстів з запрошеними гостями дозволяють відчувати себе громадянами світу, адже вони стали міжнародними. Протягом року ми зустрічалися з науковцями, програмістами, громадськими діячами та освітніми експертами, що мешкають в Україні, США, Швеції, Канаді, Німеччині, Австрії. Нам сподобалося! Тож продовжуємо!
  11. А чого лише варті тематичні тижні з математики, англійської та української мови, sciense? Скільки було проведено квестів, інтелектуальних змагань, зустрічей з науковцями і письменниками — незлічити. Головне, що це все в задоволення і отримані в школі знання одразу застосовуються на практиці!
  12. На постійній основі в школі працює команда екопроєкту, яка організувала роздільний збір сміття в ліцеї. За рік ліцеїсти здали на переробку понад 300 кг вторсировини.
  13. Ліцеїсти 1-11 класу вибороли 23 призових місця на інтернет-олімпіадах зі шкільних предметів, конкурсі «Левеня», всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч’’ та міжнародному онлайн-конкурсі з математики, який кожного року проводиться Канадою.
  14. Учні 9-11 класів, опрацювавши доповідь  «World economical forum about future jobs» провели англійською мовою онлайн дискусію »FUTURE JOBS». Обмінювалися ідеями стосовно того, чого чекати від професій у майбутньому: якими вони будуть, які навички потрібно розвивати і набувати, аби залишатись в тренді.
  15. Учні 4-го класу долучились до освітньої програми позитивного розвитку “Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття” Lions Quest та активно налаштовані на повне занурення вже у 5-му класі.
  16. У стінах ліцею учні молодших класів мали змогу долучитись до авторської дослідницько-експериментальної програми «Технологія вирощування та розмноження кімнатних рослин». 
  17. Учні перших класів розкривають та показують свої таланти на сцені та успішно відвідують гурток «Театральної студії», на якому знайомляться з нюансами роботи акторів. Учні успішно презентували ряд театралізованих казок. 
  18. Гурткова діяльність ліцеїстів з курсу «Робототехніка» вийшла на новий етап – учні почали створювати власні продукти без використання інструкцій чи алгоритмів.
  19. У молодшій школі був реалізований «Розмовний клуб з носієм мови», до якого долучились учні 2-4 класів. 
  20. Реалізовано задум «Комфортна адаптація випускників 4-го класу до середньої школи»
  21. Учениці ліцею взяли участь у Науково-практичній конференції «Краса і сила рідної мови»,  міжнародній науковій конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті» та V Міждународній науковій конференції «Научные исследования: парадигма инновационного развития» (Прага, Чехія). За результатами свого наукового дослідження наша випускниця Соня Рінгіс опублікувала першу власну статтю на «Українській правді».
  22. Десятикласники створили власний телеграм-канал для підготовки до ЗНО з української мови та літератури, де діляться корисними матеріалами та тестами
  23. Наші учні прийняли участь у грі «Що?Де?Коли?» під час математичного онлайн-марафону з нагоди міжнародного дня числа Пі.
  24. Реалізували проєкт «Наставництво», де діти допомогають один одному пояснювати теми на яких розуміються та створюють власні майстерки на цікаві теми.
  25. На базі ліцею діє три театральних студії, у яких займаються учні різних класів: від 1-го до 9-го.  

Далі тільки вперед!

Підписатися