ГОВОРЯТЬ УЧНІ: EDUCATOR ПІДБИВАЄ ПІДСУМКИ РОКУ

Як закінчили навчальний рік в школі не для «мажорів», а для людей майбутнього?

Поки представники державних і приватних шкіл ламають списи, дискутуючи про проблеми сучасного навчального процесу й виховання, ліцей Educator підбиває підсумки навчального року. Ретельно й дбайливо вибудуваний освітній простір, мережа довірливих відносин дозволили навчальному закладу швидко адаптуватися до умов карантинного року, об’єднати однодумців незалежно від віку й відіграти ключову роль у становленні особистості.

Про кожен рік у такій школі, як Educator, згадують із вдячністю, усмішкою та легким сумом. Підбиваючи підсумки навчального року, учні поділилися й тим, що цінують в ліцеї понад усе. 

Лера, 5 клас

«Мені подобається навчатися, бо ми можемо втілювати й реалізовувати власні проекти. До нас прислуховуються». 

Віра, 8 клас

«Тут до кожної людини знаходять власний підхід. Посилюють нахили, турбуються про проблеми підлітків. Учителі просто небайдужі до дітей, у звичайних школах все інакше. «Як настрій? Як ти себе почуваєш?», — тут запитують щодня».

Лідія, 9 клас

«Найбільше я ціную можливість бути собою та всебічно розвиватися. Я змінила багацько шкіл і ця — перша, де є така можливість. До того ж тут найкращий і найкомфортніший колектив, як вчителів, так і моїх однолітків. Тут я дійсно почуваю себе, наче вдома».

Надія, 10 клас 

«Довіра між вчителями та учнями дуже важлива для мене. Навички, яких нас вчать у ліцеї — прикладні і справді корисні для майбутнього. Ми можемо взаємодіяти з реальним світом, а не з чимось абстрактним. Найголовніше для мене, що вчителі справді зацікавлені у тому, щоб вкладати у нас. Також я ціную відкритість – наприклад, коли ми взаємодіємо з іншими класами, робимо презентації не лише у рамках школи, а й між локаціями».

Софія, 11 клас

«Я ціную відчуття безпеки та свободи. Дуже подобається система навчання: відсутність переписування конспекту і завчання тем. Уроки завжди цікаві та корисні. Акцент стоїть на розвитку різних навичок. І все це в сукупності дуже  мотивує навчатися й цікавитися чимось новим. До ліцею хочеться ходити!».

ЯКІ ЗМІНИ ТИ ПОМІТИВ У СОБІ?

«Я перестала витрачати усі свої сили на домашню підготовку й навчилася відпочивати. Тут я не відчуваю тиску, тому й немає підсвідомого страху бути неправим або недовивчити щось. Я позбулася так званого «синдрому відмінниці» й змінила цінності, навчилася правильно розподіляти свій час, тож працювати стало набагато легше й приємніше. Більшою мірою цьому я завдячую своїй тьюторці Олександрі, в якої завжди можна знайти підтримку або пораду», — Софія.

«Перейшла в ліцей Educator і стала більш впевненою, самостійною», — Лера.

«Яне боюся проявляти себе на публіці. Знаю, що люди можуть мене і зрозуміти, і підтримати. І що свої думки можна виражати не через силу, а словами», — Віра.

«Відчуваю, що стала більш гнучкою у плані комунікації. У тому, що не лише відстоювати своє, а й брати до уваги думку інших. Дуже корисним був курс ненасильницької комунікаціії, я пірнула у нього з головою, стала більш впевненою під час виступів перед аудиторією. Це насправді для мене важливо, бо в майбутньому це буде основою моєї професії. Я можу справді багато зробити. Це важливо – усвідомлювати потенціал», — Надія. 

«Я стала більш уважною, почала цікавитися соціальною та суспільною роботою — до навчання тут я взагалі ніколи з цим не стикалася, а це виявилося дуже-дуже захопливо і не менш корисно», — Лідія.

МІЙ НАЙЦІКАВІШИЙ ПРОЄКТ В ЛІЦЕЇ – ЦЕ…

«Зйомка відео для різноманітних подій у школі. Я люблю командну роботу, де кожен зацікавлений у проєкті й готовий викладатися. Той випадок був саме таким.  Захопила організація благодійного виступу», — Софія.

«Я змогла створити літературний гурток. Вибрала вчителя, з яким би мені було зручно це зробити. Гурток зараз діє: ми говоримо про різні стилі творів, фільми, читаємо і обговорюємо, що прочитали», — Лера.

«Підліткові теревені». Ми з однокласницею зробили опитування між класами, запросили на онлайн-зустріч психолога. Кожен міг поставити питання, що стосуються спілкування з батьками, стосунків з однакласниками», — Віра. 

«Мені вдалося реалізувати маленький власний бізнес із продажу блокнотів. І це справді працювало! Минулого року поставили кілька сценок у театрі», — Надія.

«Всі проєкти, реалізовані тут, по-своєму цікаві, але найбільше я люблю і пишаюся нашим парламентом та проєктом «Окупація очима підлітків». Вони ще мають багато роботи попереду, але ті результати, які вже є, не можуть залишати байдужим», — Лідія.

ЯК НАВЧАННЯ ГОТУЄ НАС ДО ДОРОСЛОГО ЖИТТЯ?

«Нас усіляко заохочують до проєктної і наукової діяльності, причому самостійної, хоч ми завжди можемо розраховувати на допомогу. Завдяки цьому діти навчаються прилаштовуватися до стресових умов – наприклад, бронювання місця для проведення концерту або комунікація з незнайомцями  тощо. Чудово, що тут ми навчаємося розствляти пріоритети для себе, що є також важливою складовою дорослого життя», — Софія.

«Навчання в ліцеї допомагає виявити, до чого є схильність, таланти, їх можна розвивати. Наприклад, я більш творча, люблю ліпку, малювання», — Лера.

«Я готуюсь до дорослого життя – здаю тести з англійської мови. У ліцеї можна обрати навчальну програму, ка допоможе втсупити до закордонного вузу. Також ми розвиваємо комунікацію», — Віра.

«Школа справді вкладає у нас багато, нас вчать висловлюватися і не боятись реалізувати свої ідеї – проекти або невеличкі виступи на тих же заняттях. Це справді важлива навичка – вміння презентувати себе і заявити про свою діяльність. Школа дає корисні курси профорієнтації», — Надія. 

«В ліцеї нам допомагають підготуватися до вступу — наприклад системою оцінювання, стипендіальною програмою, навчають захищати свої контрольні роботи та презентації, як це буде в університеті. А щодо дорослого життя, тут особисто мені допомагає те, що я постійно маю робити щось самостійно — шукати інформацію, знайомства тощо», — Лідія.

Навчальний процес в ліцеї Educator – це цілісний пазл із академічних знань і навичок, а також вмінь, котрі допомагають вибудовувати стосунки у сучасному світі, відчувати тенденції та вміти змінюватися на вимогу часу, більше встигати і досягати поставлених цілей. 

Навчання тут не передбачає підбору дітей із сімей з найвищим рівнем достатку, а школа не має на меті набрати і виплекати «мажорів». Тому такою природною і щирою є взаємодія з учителями, тьюторами й однокласниками – запорука злагодженого навчального процесу.

Усе це – заради спільної кінцевої мети: успішного майбутнього випускника ліцею.

Підписатися