Математика в ліцеї «Educator»: про складне просто і практично

Сутність математики полягає в тому, що це інструмент розвитку логічного мислення та творчості, тому ця дисципліна може бути зрозумілою для кожного, незалежно від обраної сфери інтересів чи типу мислення.

На уроках математики в ліцеї ми використовуємо інтегрований підхід до навчання, який поєднує математичні концепції з іншими предметними галузями чи життєвими ситуаціями. Математика вивчається та розглядається на реальних прикладах та ситуаціях. Такі уроки роблять навчання більш практичним, адже вони:

  1) Сприяють кращому розумінню математики через контекст. Наприклад, вивчаючи геометрію, ми з учнями можемо аналізувати архітектурні плани або досліджувати геометричні фігури в мистецтві.

  2) Збагачують освітній процес через взаємозв’язки предметів. Наприклад, на історії учні можуть вивчати числові дані часових ліній або аналізувати статистику подій, що сталися в певний період.

  3) Розвивають критичне мислення та творчість: комбінування математики з іншими предметами стимулює учнів до знаходження нетрадиційних шляхів розв’язання задач.

  4) Застосування математичних концепцій в різних сферах життя допомагає підготувати учнів до реальних викликів через розвиток навичок, які можна застосовувати у побуті чи на роботі в майбутньому.

Використання різних інструментів робить вивчення математики цікавішим та ефективнішим. Ось кілька з них:

 1) Інтерактивні дошки дозволяють створювати ігри та вправи, візуальні та інтерактивні уроки з демонстрацією графіків та моделей.

 2) Використання математичних ігор та пазлів, головоломок та ігор із числами сприяє активному залученню учнів до навчання, розвитку логічного та креативного мислення. 

 3) Залучення учнів до проєктної роботи через створення власних досліджень, аналізу даних.

 4) Робота в групах, симуляції, колективні дискусії та обговорення математичних концепцій, де учні взаємодіють та обмінюються ідеями для розв’язання задач.

5) Крім того, існує безліч онлайн-ресурсів, які можна використовувати для вивчення математики. Наприклад, Khan Academy, Desmos, GeoGebra – і це лише кілька прикладів вебдодатків та платформ, що пропонують інтерактивні матеріали та вправи. 

У ліцеї ми віримо, що кожен учень може знати та розуміти математику,  а використання таких підходів допоможе в глибшому сприйнятті математичних концепцій, розвитку критичного мислення та практичних навичок.

Черненко Наталія, викладачка математики, вчитель-методист . 

Підписатися